Kampania społeczna "Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość"

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 lutego 2017

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gostyniu informuje, iż 26 stycznia 2017r. ruszyła Kampania społeczna pn. „Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość”.

Celem projektu jest uświadomienie młodzieży zagrożeń wynikających z uzależnienia od różnych substancji, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia. W kampanii powstało 10 spotów video. Zobaczymy w nich skrajnie kontrastowe obrazy, pokazujące, jak rzeczywistość bezwzględnie weryfikuje oczekiwania wobec używek. Dodatkowo powstała również strona internetowa www.melanz.tv . Jej głównym elementem jest test „Jakim typem melanżowicza jesteś?” utrzymany w konwencji popularnych quizów wiedzowo-rozrywkowych. Na stronie kampanii młodzież znajdzie rozszerzone informacje na temat alkoholu i substancji psychoaktywnych oraz listę kontaktów do organizacji zajmujących się profilaktyką uzależnień.

W załączeniu przesyłamy link do kanału youtube https://www.youtube.com/channel/UCknqC0Z0HnNVg2JZ1q8tbug gdzie zamieszczone są spoty powstałe w ramach Kampanii.

Źródło: www.melanż.tv

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość

    Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość